telefon için için ürünler (4)

TELEFONLA ANKETLER VE ARAŞTIRMALAR - Telefon anketleri ve araştırmaları

TELEFONLA ANKETLER VE ARAŞTIRMALAR - Telefon anketleri ve araştırmaları

Fransa'da, Lizbon (Portekiz) merkezli tesislerimizden telefonla anketler gerçekleştiriyoruz. Bireylere yönelik anketler (B2C): - Şirketler adına müşteri memnuniyeti anketleri (bankalar, sigorta şirketleri, sağlık sigortaları). - Perakende sektöründe kullanım çalışmaları. - İptal barometreleri ve anketleri (telefon, elektrik, gaz, enerji). - E-ticaret ve uzaktan satış sektöründe marka bilinirliği ve imaj barometreleri. - İletişim testleri (ön testler ve son testler). Profesyoneller ve şirketlere yönelik anketler (B2B): - Ürün ve hizmet memnuniyeti anketleri (ulaşım, ödeme sistemleri). - Marka bilinirliği ve imaj barometreleri (inşaat, yapı, gayrimenkul). - Testler ve geri çağırmalar (eczaneler, sağlık profesyonelleri). - Kullanım barometreleri (web, e-ticaret). - Yeni ürün veya hizmetler için algı, duyarlılık ve kabul çalışmaları (banka, enerji, ulaşım, sigorta).
Randevu Planlama - Telefonla randevu alma

Randevu Planlama - Telefonla randevu alma

Randevu planlamasını dış kaynak kullanmak, teknolojinizi anında güncellemek için büyük bir fırsattır ve sermaye gideri gerektirmez. Bu nedenle, gelişmiş teknolojiler kullanıyoruz. İlk günden en iyi şekilde yararlanmak için altyapımızdan faydalanabilirsiniz. Küçük bir ek ücretle, tüm farkı yaratan çağrı merkezini bekleyin. Ubinaweb'in randevu planlama hizmetlerini kullanarak, yetenek havuzunuzu genişletiyorsunuz. Deneyimli ve yüksek performanslı bir ekip kiralayacak ve mevcut çalışanlarınızın yeteneklerini tamamlayacak farklı yeteneklere sahip ajanlar istihdam edeceksiniz. Portekiz'deki ekibiniz haline geliyoruz.
RANDEVU AYARLAMA - Randevu ayarlamanın dış kaynak kullanımı

RANDEVU AYARLAMA - Randevu ayarlamanın dış kaynak kullanımı

« Telefon, İnternet ve Sosyal Medya'nın toplamından daha güçlü » DIŞA AÇIK RANDEVU ALMA Randevu alma, tüm işletmeler için ticari gelişimin en önemli unsurlarından biridir. Ticari gelişiminiz buna bağlıdır. Bu, belirli beceriler gerektirir. Müşteri ilişkileri yönetimi bir meslektir. Bir şirket için bu hizmeti içerde oluşturmak yerine dışa açmak genellikle daha avantajlıdır. Bu, uzun vadede düşünülebilecek bir çözümdür; işletmenizin gelişimini artırır ve ticari gelişim üzerinde etkili olarak ciroyu iyileştirir. Dışarıdan hizmet alan bir şirket, satış gücünü artırabilen bir şirkettir. UBINAWEB HİZMETLERİ - Randevu alma dışa açılması, dışa açık randevu alma - Telefonla randevu alma alt yükleniciliği. - Dışa açık randevu alma ve çağrı merkezi hizmeti.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar

MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE DESTEK - Gelen ve giden aramalar

“Her Zaman Orada Ol, Her Zaman Yardım Et” MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ Hepimiz şu ifadeyi duymuş veya söylemişizdir: "Ürünleri iyi ama hizmetleri eksik." Sorunların çözümünün basit, hızlı ve etkili olması gerektiğinin ötesinde, müşterileriniz sizinle iletişime geçtiğinde onlara benzersiz bir deneyim sunmanız önemlidir. Ubinaweb, müşteri hizmetleri alanında son derece titiz bir anlayışla hizmetlerini geliştiriyor. Çünkü sadece memnun müşterilere sahip olmak yeterli değil; eğer işinizin öne çıkmasını istiyorsanız, sadık ve hevesli hayranlar yaratmalısınız: - Kişiselleştirilmiş iletişim, - İlk temas anından itibaren etkili yönetim, - Ultra kaliteli işlem, - Memnuniyetin doğrulanması. UBINAWEB HİZMETLERİNİN TANIMI - Çağrı merkezi dış kaynak kullanımı, müşteri desteği ve müşteri hizmetleri. - Çağrı merkezlerinin, müşteri desteğinin, müşteri hizmetlerinin ve tele satışın taşeronluğu.